lördag 4 juli 2009

Nu - mycket snart...

... så bär det iväg! Äntligen semester. I morgon, söndag packar vi in i husvagnen och måndag drar vi iväg - bokstavligen! Vi har tänkt ta det lugnt, så första övernattningen blir i Nordmaling - tror vi. Skönt att inte köra långa sträckor. Känns också bra att ha full koll på huset när vi är borta, bra att kunna låna ut!

Jag tänker mig att berätta lite om de campingplatser vi besöker, och vad vi har upplevt och sett på vägen. Hoppas ni vill hänga med! Och jag hoppas på kommentarer, alltid kul med andras åsikter.

Inte så varmt nu - men det räcker som det är! Vanlig svensk sommartemp räcker fint för oss! Huvudsaken är att vi inte behöver slå läger eller bryta lägret i hällregn! Regna kan det få göra om nätterna...

1 kommentar:

  1. Vad kul med en husvagnsblogg, själv får jag vänta ända tills v.31 innan jag får åka med min husvagn.
    Ha det så bra på resan, jag ska följa resan med spänning.

    SvaraRadera